O CIRF
Jesteśmy największym publicznym FinTechem w Polsce. Działamy jako centrum usług wspólnych w obszarze IT dla całego sektora finansów publicznych w kraju. Utrzymujemy, administrujemy i monitorujemy ponad 850 usług IT dla Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej. Mamy największe w polskim sektorze publicznym Data Center. Zarządzamy wielkimi wolumenami danych - polskich podatników. Działamy w środowisku IT opartym o najnowsze technologie klasy Enterprise (Linux, Windows, BigData/Hadoop, Cloud, bazy relacyjne, serwery aplikacyjne).
DOŁĄCZ DO CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW I ROZWIJAJ Z NAMI CYFRYZACJĘ POLSKICH PODATKÓW, USŁUG SKARBOWYCH I CELNYCH
ZESPÓŁ DO KTÓREGO DOŁĄCZYSZ
Departament Wsparcia MF (DWM), Wydział Utrzymania i Eksploatacji Systemów Zewnętrznych (DWM5-2)
TWOJE ZADANIA
- wsparcie użytkowników systemów, na poziomie I linii wsparcia technicznego
- obsługa zgłoszeń w dedykowanym narzędziu klasy ITSM w celu dalszej obsługi w ramach kolejnych linii wsparcia
- świadczenie usługi I linii wsparcia technicznego w ramach Centralnego Service Desk
- rozwiązywanie zgłoszeń i problemów mających negatywny wpływ na prace systemu
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w celu zapewnienia wysokiej dostępności świadczonych usług teleinformatycznych
- realizacja polityki bezpieczeństwa resortu finansów dla podległych systemów zarządzanie kontami użytkowników systemu (zakładanie kont, nadawanie, modyfikacja, odbieranie uprawnień)
- monitorowanie oraz nadzorowanie wszelkich działań utrzymaniowych, zmian oraz modyfikacji w systemach, wprowadzanych przez wykonawców, w zakresie właściwości komórki
- współpraca z odbiorcami usług IT
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów oraz z resortem finansów, w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań
- współpraca z właścicielami biznesowymi systemów informatycznych
- wykonywanie innych zadań, w zakresie właściwości komórki wewnętrznej
NASZE WYMAGANIA
- wykształcenie minimum średnie
- sprawne poruszanie się w środowisku Microsoft Windows
- znajomość systemów operacyjnych rodziny Linux na poziomie podstawowym
- znajomość języka zapytań SQL na poziomie podstawowym
- dobra znajomość pakietu MS Office
MILE WIDZIANE
- preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe I, II stopnia informatyczne lub pokrewne (matematyka, teleinformatyka, elektronika i pokrewne) bądź uzupełnione studiami podyplomowymi w tym zakresie (informatyczne, techniczne)
- preferowany co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość systemów operacyjnych rodziny Linux na poziomie podstawowym
- znajomość relacyjnych baz danych Oracle na poziomie podstawowym
- znajomość języka zapytań SQL na poziomie podstawowym
- znajomość systemów aplikacji JBoss/WildFly na poziomie podstawowym
- podstawowa znajomość XML i XSD
- znajomość rozwiązań API
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej
SKORZYSTAJ Z BENEFITÓW PUBLICZNEGO PRACODAWCY
- zawsze zatrudniamy na umowę o pracę
- wypłacamy dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastkę"
- dofinansowujemy wypoczynek
- mamy kafeterię MyBenefit, kartę Multisport
- oferujemy pakiety prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenie na życie
- oferujemy także możliwość pracy hybrydowej
WAŻNE
- proponowane stanowisko będzie zależało od Twoich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
- zatrudniona osoba zostanie poddana postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 742 z późn. zm.)
RODO
Przesłanie aplikacji na ofertę o pracę jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych do celów niniejszego postępowania rekrutacyjnego.
Z chwilą przesłania aplikacji na ofertę pracy, Administratorem Twoich danych osobowych będzie Centrum Informatyki Resortu Finansów w Radomiu, ul. Samorządowa 1 (nr tel. 48 367 36 01, adres e-mail: sekretariat.cirf@mf.gov.pl) zwane dalej CIRF.
Więcej informacji RODO - (cirf.gov.pl)