INFORMATYK WSPARCIA TECHNICZNEGO, Kielce, nr 34/2024

INFORMATYK WSPARCIA TECHNICZNEGO, Kielce, nr 34/2024

INFORMATYK WSPARCIA TECHNICZNEGO, Kielce, nr 34/2024

O CIRF

Jesteśmy największym publicznym FinTechem w Polsce. Działamy jako centrum usług wspólnych w obszarze IT dla całego sektora finansów publicznych w kraju. Utrzymujemy, administrujemy i monitorujemy ponad 850 usług IT dla Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej. Mamy największe w polskim sektorze publicznym Data Center. Zarządzamy wielkimi wolumenami danych - polskich podatników. Działamy w środowisku IT opartym o najnowsze technologie klasy Enterprise (Linux, Windows, BigData/Hadoop, Cloud, bazy relacyjne, serwery aplikacyjne).

TWOJE ZADANIA

  • przyjmowanie, weryfikowanie i rozwiązywanie zgłoszeń na I linii wsparcia oraz współpraca z II linią wsparcia
  • obsługa wniosków do systemów o założenie kont, nadanie, modyfikację lub odebranie uprawnień użytkownikom
  • zarządzanie procesem wsparcia użytkowników usług informatycznych eksploatujących informatyczne systemy użytkowane w Krajowej Administracji Skarbowej
  • udzielanie informacji o dostępie do systemów i innych informacji związanych z funkcjonowaniem aplikacji i systemów
  • generowanie raportów niezbędnych do analizy obsługi zgłoszeń
  • redagowanie komunikatów dotyczących systemów informatycznych w zakresie obsługiwanych jednostek Krajowej Administracji Skarbowej
  • optymalizacja jakości świadczonych usług informatycznych przez utrzymywanie funkcji Service Desk oraz monitorowanie procesów: zarządzanie incydentem, zarządzanie wnioskami i zarządzanie problemem
  • zgłaszanie postulatów zmian oraz propozycji nowych funkcjonalności systemów informatycznych
  • zarządzanie, monitorowanie i uaktualnianie bazy wiedzy
  • współpraca przy realizacji zadań II linii wsparcia dla obiektu, w którym pracownik świadczy pracę

NASZE WYMAGANIA

  •  wykształcenie minimum średnie informatyczne lub techniczne
  • minimum dwa lata doświadczenia zawodowego
  • dobra znajomość zagadnień z zakresu informatyki
  • terminowość realizacji zadań
  • zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej

MILE WIDZIANE

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej jeden rok doświadczenia na stanowisku informatycznym we wsparciu użytkownika
  • znajomość i umiejętność zarządzania środowiskiem Microsoft Windows
  • wiedza w zakresie zarządzania, obsługi i konfiguracji infrastruktury IT
  • znajomość budowy, konfiguracji i zarządzania komputerami PC
  • umiejętność obsługi zgłoszeń na I lub II linii wsparcia
  • znajomość pakietów biurowych: MS Office, LibreOffice
  • praktyczna znajomość języka poleceń PowerShell
  • praktyczna znajomość Active Directory
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej

OFERUJEMY

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastka"
  • dofinansowanie do wypoczynku
  • dostęp do kafeterii z benefitami
  • dofinansowanie do karty sportowej
  • korzystne warunki na pakiety prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie
  • możliwość pracy hybrydowej

WAŻNE

  • nazwa stanowiska wg Rozporządzenia: od Młodszego Informatyka Wsparcia Technicznego do Informatyka Wsparcia Technicznego
  • proponowane stanowisko będzie zależało od Twoich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
  • zatrudniona osoba zostanie poddana postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 742 z późn. zm.)

 

 

RODO

Przesłanie aplikacji na ofertę o pracę jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych do celów niniejszego postępowania rekrutacyjnego.

Z chwilą przesłania aplikacji na ofertę pracy, Administratorem Twoich danych osobowych będzie Centrum Informatyki Resortu Finansów w Radomiu, ul. Samorządowa 1 (nr tel. 48 367 36 01, adres e-mail: sekretariat.cirf@mf.gov.pl) zwane dalej CIRF.

Więcej informacji RODO - (cirf.gov.pl)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 07.03.2024 Data publikacji: 07.03.2024 19:08 Data ostatniej modyfikacji: 07.03.2024 19:08
Autor: Mirosław Chabora Osoba publikująca: Mirosław Chabora Osoba modyfikująca: Mirosław Chabora