O CIRF
Jesteśmy największym publicznym FinTechem w Polsce. Działamy jako centrum usług wspólnych w obszarze IT dla całego sektora finansów publicznych w kraju. Utrzymujemy, administrujemy i monitorujemy ponad 850 usług IT dla Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej. Mamy największe w polskim sektorze publicznym Data Center. Zarządzamy wielkimi wolumenami danych - polskich podatników. Działamy w środowisku IT opartym o najnowsze technologie klasy Enterprise (Linux, Windows, BigData/Hadoop, Cloud, bazy relacyjne, serwery aplikacyjne).
TWOJE ZADANIA
- przyjmowanie, weryfikowanie i rozwiązywanie zgłoszeń na I linii wsparcia oraz współpraca z II linią wsparcia
- obsługa wniosków do systemów o założenie kont, nadanie, modyfikację lub odebranie uprawnień użytkownikom
- zarządzanie procesem wsparcia użytkowników usług informatycznych eksploatujących informatyczne systemy użytkowane w Krajowej Administracji Skarbowej
- udzielanie informacji o dostępie do systemów i innych informacji związanych z funkcjonowaniem aplikacji i systemów
- generowanie raportów niezbędnych do analizy obsługi zgłoszeń
- redagowanie komunikatów dotyczących systemów informatycznych w zakresie obsługiwanych jednostek Krajowej Administracji Skarbowej
- optymalizacja jakości świadczonych usług informatycznych przez utrzymywanie funkcji Service Desk oraz monitorowanie procesów: zarządzanie incydentem, zarządzanie wnioskami i zarządzanie problemem
- zgłaszanie postulatów zmian oraz propozycji nowych funkcjonalności systemów informatycznych
- zarządzanie, monitorowanie i uaktualnianie bazy wiedzy
- współpraca przy realizacji zadań II linii wsparcia dla obiektu, w którym pracownik świadczy pracę
NASZE WYMAGANIA
- wykształcenie minimum średnie informatyczne lub techniczne
- minimum dwa lata doświadczenia zawodowego
- dobra znajomość zagadnień z zakresu informatyki
- terminowość realizacji zadań
- zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
MILE WIDZIANE
- wykształcenie wyższe
- co najmniej jeden rok doświadczenia na stanowisku informatycznym we wsparciu użytkownika
- znajomość i umiejętność zarządzania środowiskiem Microsoft Windows
- wiedza w zakresie zarządzania, obsługi i konfiguracji infrastruktury IT
- znajomość budowy, konfiguracji i zarządzania komputerami PC
- umiejętność obsługi zgłoszeń na I lub II linii wsparcia
- znajomość pakietów biurowych: MS Office, LibreOffice
- praktyczna znajomość języka poleceń PowerShell
- praktyczna znajomość Active Directory
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
OFERUJEMY
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastka"
- dofinansowanie do wypoczynku
- dostęp do kafeterii z benefitami
- dofinansowanie do karty sportowej
- korzystne warunki na pakiety prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie
- możliwość pracy hybrydowej
WAŻNE
- nazwa stanowiska wg Rozporządzenia: od Młodszego Informatyka Wsparcia Technicznego do Informatyka Wsparcia Technicznego
- proponowane stanowisko będzie zależało od Twoich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
- zatrudniona osoba zostanie poddana postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 742 z późn. zm.)
RODO
Przesłanie aplikacji na ofertę o pracę jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych do celów niniejszego postępowania rekrutacyjnego.
Z chwilą przesłania aplikacji na ofertę pracy, Administratorem Twoich danych osobowych będzie Centrum Informatyki Resortu Finansów w Radomiu, ul. Samorządowa 1 (nr tel. 48 367 36 01, adres e-mail: sekretariat.cirf@mf.gov.pl) zwane dalej CIRF.
Więcej informacji RODO - (cirf.gov.pl)