SPECJALISTA DS. WSPARCIA SYSTEMÓW INFRASTRUKTURALNYCH, Radom/Warszawa, nr 17/2024

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SYSTEMÓW INFRASTRUKTURALNYCH, Radom/Warszawa, nr 17/2024

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SYSTEMÓW INFRASTRUKTURALNYCH, Radom/Warszawa, nr 17/2024

O CIRF

Jesteśmy największym publicznym FinTechem w Polsce. Działamy jako centrum usług wspólnych w obszarze IT dla całego sektora finansów publicznych w kraju. Utrzymujemy, administrujemy i monitorujemy ponad 850 usług IT dla Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej. Mamy największe w polskim sektorze publicznym Data Center. Zarządzamy wielkimi wolumenami danych - polskich podatników. Działamy w środowisku IT opartym o najnowsze technologie klasy Enterprise (Linux, Windows, BigData/Hadoop, Cloud, bazy relacyjne, serwery aplikacyjne).

TWOJE ZADANIA

  • sprawowanie roli operatora pierwszej linii wsparcia usług infrastrukturalnych systemu Service Desk. m.in. koordynacja, wyjaśnianie, przekazywanie, raportowanie
  • sprawowanie roli operatora pojedynczego punktu kontaktu dla wszystkich użytkowników usług infrastrukturalnych
  • realizowanie standardowych operacji oraz zadań w zakresie eksploatacji usług
  • uczestniczenie w funkcjonujących procesach zarządzania usługami infrastrukturalnymi zgodnie z przypisaną rolą i w zakresie właściwości Wydziału
  • usprawnianie i w razie potrzeby inicjowanie zmian przepływu zadań, formularzy w systemie Service Desk.
  • aktualizowanie, wdrażanie i wspieranie narzędzi do komunikacji o problemach dla wydziału monitorowania usług
  • wspieranie konkretnych projektów pod kątem obsługi w systemie Service Desk

NASZE WYMAGANIA

  •  wykształcenie minimum średnie
  • ogólna znajomość zagadnień związanych z technologiami oraz zagadnieniami IT
  • znajomość systemów z rodziny Windows
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • chęć poszerzania oraz szybkiego przyswajania wiedzy
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność na bardzo wysokim poziomie

MILE WIDZIANE

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • co najmniej jeden rok doświadczenia zawodowego w obszarze IT
  • doświadczenie zawodowe w dowolnym systemie Service Desk
  • certyfikat z ukończenia szkolenia ITIL ® Foundation

OFERUJEMY

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastka"
  • dofinansowanie do wypoczynku
  • dostęp do kafeterii z benefitami
  • dofinansowanie do karty sportowej
  • korzystne warunki na pakiety prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie
  • możliwość pracy hybrydowej

WAŻNE

  • proponowane stanowisko będzie zależało od Twoich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
  • zatrudniona osoba zostanie poddana postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 742 z późn. zm.)

 

 

RODO

Przesłanie aplikacji na ofertę o pracę jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych do celów niniejszego postępowania rekrutacyjnego.

Z chwilą przesłania aplikacji na ofertę pracy, Administratorem Twoich danych osobowych będzie Centrum Informatyki Resortu Finansów w Radomiu, ul. Samorządowa 1 (nr tel. 48 367 36 01, adres e-mail: sekretariat.cirf@mf.gov.pl) zwane dalej CIRF.

Więcej informacji RODO - (cirf.gov.pl)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 07.03.2024 Data publikacji: 07.03.2024 14:26 Data ostatniej modyfikacji: 07.03.2024 14:26
Autor: Mirosław Chabora Osoba publikująca: Mirosław Chabora Osoba modyfikująca: Mirosław Chabora