Zakup usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz Rozszerzonej Asysty Technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Oracle. Znak sprawy PN/36/18/VAD

Zakup usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz Rozszerzonej Asysty Technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Oracle. Znak sprawy PN/36/18/VAD

Zakup usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz Rozszerzonej Asysty Technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Oracle. Znak sprawy PN/36/18/VAD

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 31.10.2018 Data publikacji: 31.10.2018 11:15 Data ostatniej modyfikacji: 09.01.2019 15:36
Autor: Mirosław Chabora Osoba publikująca: Mirosław Chabora Osoba modyfikująca: Mirosław Chabora