Zakup usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz Rozszerzonej Asysty Technicznej , zmiana modelu licencjonowania na Unlimited License Agreement oraz dostawa nowych licencji Oracle lub równoważnych. znak sprawy PN/41/18/VAD

Zakup usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz Rozszerzonej Asysty Technicznej , zmiana modelu licencjonowania na Unlimited License Agreement oraz dostawa nowych licencji Oracle lub równoważnych. znak sprawy PN/41/18/VAD

Zakup usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz Rozszerzonej Asysty Technicznej , zmiana modelu licencjonowania na Unlimited License Agreement oraz dostawa nowych licencji Oracle lub równoważnych. znak sprawy PN/41/18/VAD

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 08.11.2018 Data publikacji: 08.11.2018 16:33 Data ostatniej modyfikacji: 01.02.2019 15:05
Autor: Mirosław Chabora Osoba publikująca: Mirosław Chabora Osoba modyfikująca: Mirosław Chabora